Komunikabideentzako analitika digitaleko kontsultoria lanak

Behategiak audientzia aztertzeko kontsultoria lanak egin ditu Innovation Media Consulting enpresa gidatzen ari den egitasmo piloturako. Aiurri eta Gaztezulo komunikabideak dira pilotaje horretan parte hartzen ari diren biak eta egindako diagnositik, azterketa kritikotik eta ondorioetatik eratorriko diren aholkuak sektore osoari luzatuko dizkio IMC-k, EAEko administrazioaren eta sektorearen artean osatutako Hedabideen mahaiak enkargaturiko lanean (ikus Hekimenen…

Euskal hedabideen analitika digitalaren gaineko tesia egin du Libe Mimenzak

“Euskal hedabideen ingurune digitala neurtzeko analitika: diagnostikoa eta proposamena” izena daraman doktorego tesia defendatu du Behategiko koordinatzailea eta NOR Ikerketa Taldeko ikerlaria den Libe Mimenza Castillok. Euskaraz argitaratzen duten komunikabideen sareko trafikoa neurtzeko tresnen errealitatea aztertu du Behategiarekin, Hekimen elkartearekin eta Euroeskualdearekin elkarlanean garatutako proiektuetan oinarrituta, eta, diagnostikoaz gain, hedabideen webguneetako trafikoa jaso eta irakurtzeko…